Cerquem tècnic/a administratiu i secretaria de la Taula

La data límit per enviar el currículum i la carta de motivació és el 30 de novembre.

Content
Esquerra
La Taula del Tercer Sector necessita incorporar al seu equip una persona per desenvolupar les tasques d’administració i secretaria per cobrir un permís de maternitat, incorporació immediata. Les funcions a desenvolupar són:
 
- Gestió del correu electrònic i postal.
- Atenció telefònica.
- Gestió de proveïdors, arxiu i registre.
- Control de la comptabilitat, facturació i tresoreria.
- Agenda de la Junta Directiva, de la presidència i de l’equip directiu.
- Justificacions econòmiques de subvencions.
 
El perfil requerit és el d’una persona amb cicle formatiu en gestió administrativa o similars; amb un nivell alt de català i castellà escrits, coneixement del tercer sector i el món associatiu i de justificacions econòmiques i subvencions, tant públiques com privades. 
 
Cal enviar CV i una carta de motivació al correu taula@tercersector.cat, indicant a l’assumpte PLADM2_2020_Nom_Cognoms. El termini finalitza el 30 de novembre de 2020