Més de la meitat dels punts de servei de Càritas Barcelona continuen donant resposta

De manera presencial o telemàtica, com projectes residencials o distribució d’aliments.

Content
Esquerra
Més del 50% dels punts de servei de Càritas Barcelona continuen acompanyant i oferint suports a persones en situació de vulnerabilitat durant l’emergència sociosanitària de la COVID-19, sigui de forma presencial o telemàtica. Els projectes que segueixen oberts, presencialment, són els serveis residencials (pisos compartits i centres residencials), els 69 punts de distribució d’aliments, els 4 menjadors on es reparteixen pícnics (n’han tancat 7) i el servei d’atenció a la llar per a les persones grans. El que continuen actius, telemàticament, són els destinats a famílies amb infants i els itineraris laborals. L’entitat no descarta reduir, durant els pròxims dies, les activitats no presencials i concentrar els seus esforços en els projectes associats a les necessitats més bàsiques que ara tenen les persones, com l’alimentació, l’habitatge i l’atenció a les persones que s’estan quedant sense feina n
 
Càritas Barcelona demana a les Administracions començar a treballar un pla d’emergència social que doni resposta a la crisi social que es derivarà dels efectes del coronavirus.
 
D’altra banda, l’entitat ha posat en marxa una campanya per finançar bona part de la seva acció social. Amb el lema #CàritasNoPara, vol aconseguir el nombre més gran de donatius possibles per garantir que les persones tinguin accés a una alimentació digna o puguin mantenir l’habitatge.
 
Dreta
Temàtica
Banner

Destacats