Èxit de participació a la 2a fira "Business With Social Value"

En l’edició de l’any passat s’hi van inscriure 207 empreses, i enguany s’ha arribat a les 289. El nombre d’entitats socials també ha augmentat de manera significativa, de les 62 a les 163

Content
Esquerra

Fer negocis i que aquests tinguin un valor social és possible i, així, demostrar una nova edició del Business With Social Value (BWSV), un projecte d'Icària Iniciatives Socials adreçat a empreses i directius que tenen interès per la responsabilitat social i per conèixer l'àmplia oferta de productes i serveis dels Centres Especials de Treball (CET) i d'empreses d'inserció sense ànim de lucre. De fet, les empreses van poder conèixer i contractar més de 160 productes i serveis relacionats amb la neteja, l'alimentació, la jardineria, les arts gràfiques , la manipulació de productes o la recollida i gestió de residus, entre altres.

El BWSV es va celebrar el passat dijous 11 de desembre al Palau de Congressos de Catalunya i el seu objectiu és generar unes possibilitats reals de contractació entre les més de 300 empreses i entitats que hi participen, a més de fer visibles les entitats socials, com els CET, que sobretot donen feina a persones amb discapacitat amb especials dificultats d'inserció sociolaboral.

Enguany, un bon gruix dels Centres Especials de Treball de Dincat van participar  en aquest meeting que aquest any ha tingut com a novetat la conferència de Daniel Levine, reconegut expert en la comercialització i tendències socials que motiven a actuar i director d'una consultoria de màrqueting de consum a Nova York i que ha estat nomenat Ultimate Guru of Cool per la CNN. Una altra novetat és la  participació d'una vintena de cuiners catalans de renom que organitzaran un dinar solidari per als assistents.

Dreta
Banner

Destacats