Esmorzars i berenars per a nens i nenes en situació de vulnerabilitat atesos per la Creu Roja
Durant la campanya ‘Esmorzars i Berenars #Amb Cor’, es recolliran donacions d'1, 3, 5, 10 i 20 euros per lliurar a la Creu Roja.
Ha arrencat la 12a edició de la campanya 'Esmorzars i Berenars amb Cor' de Creu Roja que se celebrarà fins aquest dijous 11 d'abril als 11 centres amb què Alcampo compta a Catalunya. L'objectiu d'aquesta campanya d'àmbit estatal és millorar l'alimentació de nenes i nens en situació de vulnerabilitat i alhora promoure entre aquests una alimentació sana i equilibrada que n'afavoreixi el desenvolupament.
Per això, durant la setmana, els clients d'Alcampo podran fer donacions d'1, 3, 5, 10 o 20 euros a les caixes dels centres. En finalitzar la campanya, la totalitat de l'import recaptat serà lliurat a la Creu Roja en forma de targetes moneder que seran distribuïdes entre famílies amb fills i filles en situació de vulnerabilitat per a l'adquisició d'aliments.
Esmorzars i Berenars #AmbCor és una iniciativa de la Creu Roja, Alcampo, Nhood, Oney i l'Associació de Cuiners i Rebosters (ACYRE). A les donacions fetes pels clients, Alcampo hi sumarà una donació de 110.000 euros, i les empreses NHOOD i Oney hi aportaran 3.000 euros cadascuna.
En aquesta edició, la campanya es desenvoluparà a 432 botigues Alcampo repartides per tot l’Estat. A l’edició de l’any passat, es van aconseguir recaptar 237.581 euros amb l'ajuda de 2.725 persones voluntàries. A Catalunya, es van recaptar donacions per valor de 13.288 euros que van permetre arribar a més de 600 persones.