Vota'ns! La Taula està nominada als European Social Services Awards 2024
El projecte SimbiòTIC de m4Social de la Taula del Tercer Sector ha estat nominat en la categoria de ‘Digital Transformation’, que reconeix iniciatives digitals innovadores en l’àmbit social.
El projecte SimbiòTIC, impulsat per la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, a través de m4Social, el seu projecte d’innovació digital en l’àmbit social i en col·laboració amb l’Associació SinergiaTIC, ha estat nominat als 2024 European Social Services Awards de l’ESN (European Social Network), la xarxa europea que aglutina els principals gestors dels serveis socials públics.
La voluntat de SimbiòTIC és acompanyar les entitats socials en un procés de canvi cultural per avançar en la gestió de les dades i la millora de l’atenció a les persones. Per fer-ho, SimbiòTIC facilita acompanyament i recursos per a l’adopció de SinergiaCRM a més d’una vuitantena d’entitats socials de Catalunya i promou un procés de millora d’aquest software de CRM ja existent perquè s’adapti encara més a les necessitats presents i futures de les organitzacions del tercer sector.
El premi ve determinat per un jurat i el públic té l’oportunitat de votar via online.
Com pots votar?
- Entra en aquest enllaç: bit.ly/ESSAvota2024
- Cerca la categoria ‘Digital Transformation’.
- Vota pel nostre projecte: ‘SimbiòTIC: Advancing Data Management to Improve Care’.
- Introdueix les teves dades i… vota!
Les votacions es tanquen el 21 d’octubre a les 17:00 h i els guanyadors s’anunciaran el 4 de novembre. Comptem amb el teu vot!
5 raons perquè el projecte SimbiòTIC guanyi als #ESSA2024
1. Promou la millora de la gestió interna i dels sistemes d’informació i de relació amb la base social de les entitats.
2. Ofereix a l’entitat una visió integral de la persona i del seu entorn, a més d’informació actualitzada i ben estructurada.
3. És software lliure: això fa que sigui fàcilment adaptable, col·laboratiu, transparent i sostenible. A més, ajuda a avançar cap a un marc comú d’intercanvi de dades amb l’administració pública i altres agents.
4. El seu software permet optimitzar processos i gestionar des d’un únic espai.
5. Té un gran potencial de transformació digital al tercer sector: només un 25% de les entitats del tercer sector disposen de CRM i el 62% tenen dificultats per digitalitzar-se a causa de la manca de finançament i recursos per a desplegar eines digitals (Estudi sobre l’Estat de la Digitalització al Tercer Sector de m4Social).