Llançament de campanyes de Càritas Barcelona i FECEC
Totes dues compten amb un espot de difusió.
Contenido
Izquierda
Càritas Barcelona celebra 75 anys i ho fa amb el llançament de la campanya "Tots tenim un àngel". L'espot il·lustra el factor transformador de l'acompanyament de Càritas amb l'objectiu que la persona no se senti sola, que torni a creure en ella mateixa, aconsegueixi les seves fites i pugui tirar endavant. En aquests 75 anys, l'entitat ha atès més d'1.500.000 persones, 23.000 persones han tornat a creure en elles mateixes durant el 2018 i 1.297 han trobat feina el 2018. La campanya també vol promoure la col·laboració de la ciutadania amb Càritas Barcelona a través de donacions.
D'altra banda, i a les portes del Dia Mundial contra el Càncer (4 de febrer), la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (FECEC) impulsa un any més la campanya 'Posem-li pebrots al càncer', que se celebra els dies 1 i de 2 febrer i que necessita voluntariat. La iniciativa compta amb la col·laboració de 460 supermercats Condis a Catalunya que, a través de persones voluntàries, ajuden a distribuir bosses de pebrots entre els clients a un preu simbòlic d'un euro i mig. L'objectiu de la campanya és fomentar la solidaritat, difondre la tasca d'acompanyament que fan les entitats de la FECEC i aconseguir fons per continuar desenvolupant programes d'atenció i ajuda a les persones malaltes i als seus familiars. La federació fa una crida per aconseguir persones voluntàries que podran col·laborar en qualsevol de les franges horàries, tant de l'1 com del 2 de febrer.
Derecha
Temàtica
Banner