Tercer Sector Social

Les entitats socials registren de nou la Llei del Tercer Sector Social al Parlament i reclamen urgència en l’aprovació

Les organitzacions representatives del sector, la Taula del Tercer Sector Social i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social, han comparegut a la Comissió de Drets Socials i Inclusió. “És urgent aprovar la Llei del Tercer Sector Social. Demanem als grups parlamentaris que accelerin la tramitació d’aquesta normativa essencial per al país i per a les persones. Les entitats socials som i fem un servei públic”. Els partits polítics que donen suport a la tramitació de la llei són: Socialistes i Units per Avançar, Junts, Esquerra Republicana, Partit Popular, Comuns i CUP.

La Llei del Tercer Sector Social es registra de nou al Parlament

La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, com a organitzacions representatives del sector, han comparegut a la Comissió de Drets Socials i Inclusió del Parlament de Catalunya per defensar la Llei del Tercer Sector Social i demanar que se n’acceleri la tramitació. "És una Llei urgent d’aprovar perquè és essencial per al país i per a les persones.

Reunim totes les presidències de la Taula

L'actual president de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, Enric Morist, ha reunit per primera vegada totes les presidències que han estat al capdavant de l'organització. La seu de l'ONCE a Catalunya ha acollit aquesta trobada que ha servit per reflexionar sobre el full de ruta de la Taula amb l'objectiu de connectar prioritats i enfortir el conjunt del tercer sector social.

SimbiòTIC avança amb èxit en la seva segona fase amb la implementació de SinergiaCRM

Continua la segona fase del projecte SimbiòTIC, un projecte de la Taula i SinergiaTIC que impulsa la transformació digital del tercer sector social a través de la implementació d'un CRM. L'eina permetrà a les entitats socials fer una gestió integral i eficient de la base social, unificar dades i informació i optimitzar processos per millorar la planificació en l'atenció a la persona i la presa de decisions a partir d'informació fiable i actualitzada.